Z uwagi na wejście w życie ustawy o zmianie ustawy o doręczeniach elektronicznych Dz. U.2021 poz. 1135 zgodnie z art. 14 §1c sprawy mogą być załatwiane z wykorzystaniem usług online udostępnianych przez organy administracji publicznej po uwierzytelnieniu strony lub innego uczestnika postepowania w sposób określony w art. 20a ust.1 albo 2 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320) zostają wprowadzone ograniczenia dot. sposobu doręczenia dokumentów do Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie.
W związku z powyższym kontakt z Urzędem w celu załatwienia określonej sprawy możliwy jest poprzez:
- dostarczenie informacji osobiście w siedzibie Urzędu;
- w wersji papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego bądź dostarczenie do skrzynki znajdującej się w siedzibie PUP na parterze;
- złożenie pisma poprzez formularz elektroniczny praca.gov.pl;
- bądź Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej – EPUAP.
Prosimy o zastosowanie jednej z ww. form kontaktu.
W razie pytań proszę o kontakt pod numerem 68 38 210 66.
W związku z powyższym kontakt z Urzędem w celu załatwienia określonej sprawy możliwy jest poprzez:
- dostarczenie informacji osobiście w siedzibie Urzędu;
- w wersji papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego bądź dostarczenie do skrzynki znajdującej się w siedzibie PUP na parterze;
- złożenie pisma poprzez formularz elektroniczny praca.gov.pl;
- bądź Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej – EPUAP.
Prosimy o zastosowanie jednej z ww. form kontaktu.