Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie informuje, że na podstawie art. 15zze⁴ᵃ ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 1842, z późn. zm.)
w okresie od 23 lipca 2021 r. do 30 września 2021 r.
w okresie od 23 lipca 2021 r. do 30 września 2021 r.
będzie prowadzony elektroniczny nabór wniosków na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla mikroprzedsiębiorców i małych przedsiębiorców prowadzących sklepiki szkolne, tzn. działalność gospodarczą polegającą na sprzedaży środków spożywczych, papierniczych i piśmienniczych na rzecz uczniów, słuchaczy
i wychowanków na terenie jednostek systemu oświaty (o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo Oświatowe), oznaczoną według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) 2007 jako rodzaj przeważąjącej działalności i na dzień 30 września 2020 r. prowadzili działalność gospodarczą w jednym z dwóch kodów:
47.11.Z Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych
47.19.Z Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach
- Wysokość dotacji nie może przekroczyć 5 tys. zł.
- Wnioski będą przyjmowane wyłącznie elektronicznie. Wnioski złożone w postaci papierowej nie będą rozpatrywane.
- Wnioski o dotację można składać w okresie od 23 lipca do 30 września 2021 r. wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem strony www.praca.gov.pl do urzędu pracy właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
- Dotacja jest bezzwrotna pod warunkiem, że mikroprzedsiębiorca lub mały przedsiębiorca będzie wykonywał działalność gospodarczą przez okres 3 miesięcy od dnia udzielenia dotacji.
- O spełnieniu przez przedsiębiorcę warunku wykonywania działalności gospodarczej przez okres 3 miesięcy Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie nie będzie zawiadamiał odrębnie każdego przedsiębiorcy, natomiast poinformuje o tym fakcie na swojej stronie internetowej w formie komunikatu.
Podstawa prawna:
Nabór wniosków o dotację na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorcy/małego przedsiębiorcy, prowadzącego działalność gospodarczą polegającą na sprzedaży środków spożywczych, papierniczych i piśmienniczych na rzecz uczniów, słuchaczy lub wychowanków na terenie jednostek systemu oświaty jest prowadzony na podstawie art. 15zze⁴ᵃ ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczegółowych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020 poz. 1842 z późn. zm.).
Nabór wniosków o dotację na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorcy/małego przedsiębiorcy, prowadzącego działalność gospodarczą polegającą na sprzedaży środków spożywczych, papierniczych i piśmienniczych na rzecz uczniów, słuchaczy lub wychowanków na terenie jednostek systemu oświaty jest prowadzony na podstawie art. 15zze⁴ᵃ ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczegółowych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020 poz. 1842 z późn. zm.).
Zastrzeżenie:
Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię platformy praca.gov.pl, niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.
Warunki otrzymania dotacji zostały szczegółowo opisane w poniżej zamieszczonym załączniku "Zasady udzielania dotacji dla mikroprzedsiębiorców i małych przedsiębiorców prowadzących sklepiki szkolne."
Warunki otrzymania dotacji zostały szczegółowo opisane w poniżej zamieszczonym załączniku "Zasady udzielania dotacji dla mikroprzedsiębiorców i małych przedsiębiorców prowadzących sklepiki szkolne."
Kontakt:
Tel. 68 382 10 63
e-mail: tarcza@pup.swiebodzin.pl
Tel. 68 382 10 63
e-mail: tarcza@pup.swiebodzin.pl