Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Świebodzinie
66-200 Świebodzin Ul. Zachodnia 58
Ogłoszenie nr 76687 / 07.04.2021
Główny Księgowy
dział finansowo-księgowy
66-200 Świebodzin Ul. Zachodnia 58
Ogłoszenie nr 76687 / 07.04.2021
Główny Księgowy
dział finansowo-księgowy
Liczba stanowisk:1
Wymiar etatu: 1
Status : nabór w toku
Miejsce pracy: Świebodzin, Ul. Zachodnia 58
Ważne do: 30 kwietnia 2021 r.
Wymiar etatu: 1
Status : nabór w toku
Miejsce pracy: Świebodzin, Ul. Zachodnia 58
Ważne do: 30 kwietnia 2021 r.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- prowadzi rachunkowość jednostki zgodnie z ustawą o finansach publicznych oraz ustawą o rachunkowości w sposób zapewniający prawidłową i terminową realizację zadań;
- opracowuje roczne plany finansowe dochodów i wydatków jednostki;
- realizuje budżet jednostki zgodnie z planem finansowym, dokonuje niezbędnych zmian i przeniesień środków finansowych;
- sporządza wymaganą sprawozdawczość budżetową, finansową, sprawozdawczość GUS i inne niezbędne sprawozdania sporządza, sprawdza listy płac, prowadzi sprawy z zakresu ZUS oraz podatku dochodowego od wynagrodzeń;
- wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi, po zatwierdzeniu przez upoważnione osoby, w celu zapewnienia prawidłowej jego realizacji;
- dokonuje wstępnej kontroli operacji gospodarczych i finansowych i ich zgodności z planem finansowym prowadzi sprawy kadrowe;
- wykonuje inne, niewymienione wyżej zadania, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych należą do kompetencji księgowego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
Wykształcenie: wyższe wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe lub średnia policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna lub wpis do rejestru biegłych rewidentów lub posiadanie certyfikatu księgowego lub świadectwo kwalifikacyjne do prowadzenia ksiąg rachunkowych;
Doświadczenie zawodowe w księgowości w przypadku wykształcenia wyższego-3 lata praktyki, w przypadku wykształcenia średniego -6 lat praktyki;
Umiejętność obsługi komputera, samodzielność, terminowość Nieposzlakowana opinia;
Osoba na tym stanowisku:
- prowadzi rachunkowość jednostki zgodnie z ustawą o finansach publicznych oraz ustawą o rachunkowości w sposób zapewniający prawidłową i terminową realizację zadań;
- opracowuje roczne plany finansowe dochodów i wydatków jednostki;
- realizuje budżet jednostki zgodnie z planem finansowym, dokonuje niezbędnych zmian i przeniesień środków finansowych;
- sporządza wymaganą sprawozdawczość budżetową, finansową, sprawozdawczość GUS i inne niezbędne sprawozdania sporządza, sprawdza listy płac, prowadzi sprawy z zakresu ZUS oraz podatku dochodowego od wynagrodzeń;
- wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi, po zatwierdzeniu przez upoważnione osoby, w celu zapewnienia prawidłowej jego realizacji;
- dokonuje wstępnej kontroli operacji gospodarczych i finansowych i ich zgodności z planem finansowym prowadzi sprawy kadrowe;
- wykonuje inne, niewymienione wyżej zadania, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych należą do kompetencji księgowego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
Wykształcenie: wyższe wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe lub średnia policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna lub wpis do rejestru biegłych rewidentów lub posiadanie certyfikatu księgowego lub świadectwo kwalifikacyjne do prowadzenia ksiąg rachunkowych;
Doświadczenie zawodowe w księgowości w przypadku wykształcenia wyższego-3 lata praktyki, w przypadku wykształcenia średniego -6 lat praktyki;
Umiejętność obsługi komputera, samodzielność, terminowość Nieposzlakowana opinia;
Posiadanie obywatelstwa polskiego;
Korzystanie z pełni praw publicznych;
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Co oferujemy
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
Dofinansowanie dla osób z wyższym wykształceniem do studiów podyplomowych lub dla osób ze średnim wykształceniem do studiów zaocznych.
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
-praca przy komputerze conajmniej 4 godziny dziennie,
-budynek bez wind, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny;
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy;
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
Korzystanie z pełni praw publicznych;
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Co oferujemy
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
Dofinansowanie dla osób z wyższym wykształceniem do studiów podyplomowych lub dla osób ze średnim wykształceniem do studiów zaocznych.
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
-praca przy komputerze conajmniej 4 godziny dziennie,
-budynek bez wind, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny;
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy;
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Aplikuj do: 30 kwietnia 2021 w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 76687" na adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Świebodzinieul. Zachodnia 58,66-200 Świebodzin.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 68 3822554 lub mailowego na adres: swiebodzin.piw@wet.zgora.pl
Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2021.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodni.e z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Świebodzinie, tel.: 68/3822554, adres e-mail: swiebodzin.piw@wet.zgora.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: Rafał Guzik, adres: e-mail: abi@vp.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: nie dotyczy
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 68 3822554 lub mailowego na adres: swiebodzin.piw@wet.zgora.pl
Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2021.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodni.e z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Świebodzinie, tel.: 68/3822554, adres e-mail: swiebodzin.piw@wet.zgora.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: Rafał Guzik, adres: e-mail: abi@vp.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: nie dotyczy
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; - art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie
danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w
dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane