Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Świebodzinie ogłasza konkurs dla kandydatów na stanowisko: Inspektor ds. nadzoru budowlanego
miejsce pracy: Świebodzin
wymiar etatu: pół etatu
1. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
a) wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe techniczne budowlane,
- posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B,
b) niezbędne wymagania z problematyki:
* znajomość przepisów prawa budowlanego i aktów wykonawczych do ustawy,
* znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
* biegła obsługa komputera (EXCEL, WORD),
c) wymagania dodatkowe:
- mile widziane uprawnienia budowlane,
- wykształcenie administracyjne,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- umiejętność analitycznego myślenia i redagowania pism,
- odporność na stres i sytuacje konfliktowe,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-przygotowanie projektów postanowień oraz decyzji wynikających z prowadzonych j.n. postępowań,
-przeprowadzenie kontroli i oględzin na terenie powiatu,
-prowadzenie rejestrów i ewidencji wynikających z przepisów Prawa budowlanego,
-przygotowywanie i sporządzanie sprawozdań i informacji z działalności inspektoratu,
-kulturalne przyjmowanie interesantów,
-wykonywanie innych zadań zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
3. Warunki zatrudnienia:
a) warunki dotyczące pracy na stanowisku i sposób wykonywania zadań:
-praca w siedzibie inspektoratu w Świebodzinie - praca przy komputerze oraz przyjmowanie interesantów, udzielanie wyjaśnień i informacji,
- praca w terenie inspekcyjno – kontrolna obiektów budowlanych na obszarze powiatu Świebodzińskiego z koniecznością przemieszczenia się na wysokość n.p.t., bezpośredni kontakt z interesantami.
b) miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
miejsce pracy na parterze budynku, który nie posiada windy, pomieszczenia biurowe oraz toaleta nie są dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych, praca przy komputerze, urządzenia pomiarowe, samochód służbowy nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych, praca w terenie z potrzebą przemieszczenia na wysokość nad teren.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny z przebiegiem pracy zawodowej,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia prawa jazdy.
Złożone kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
5. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
a) termin: do 15 grudnia 2023r.
b) miejsce:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
ul. Wałowa 3, 66-200 Świebodzin
c) sposób złożenia dokumentów:
dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Świebodzinie" do dnia 15 grudnia 2023r. (liczy się data wpływu do Inspektoratu lub nadania na urzędzie pocztowym)
- osobiście w siedzibie inspektoratu, ul. Wałowa 3, 66-200 Świebodzin
- pocztą na adres: jw.
6. Inne informacje i rozpatrzenie ofert:
Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie (decyduje data wpływu do sekretariatu Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Świebodzinie) nie będą brane pod uwagę.
List motywacyjny oraz każde z oświadczeń mają być opatrzone datą
i własnoręcznym podpisem kandydata. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej
o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (68) 47 54 691.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone.
Wynagrodzenie zasadnicze obliczone wg kwoty bazowej określonej w ustawie budżetowej na 2023r. przy uwzględnieniu mnożnika określonego stosownie do treści załącznika nr 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 stycznia 2016r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania
i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej i przy uwzględnieniu wymiaru etatu oraz dodatek za wysługę lat od wynagrodzenia zasadniczego, odpowiedni do zaliczonego stażu pracy.
Metody i techniki naboru:
1. weryfikacja formalna;
2. analiza merytoryczna aplikacji;
3. rozmowa kwalifikacyjna.
PINB w Świebodzinie jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
7. Dane osobowe – klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział
w naborze.
1. Administrator danych i kontakt do niego: P.I.N.B. w Świebodzinie , tel. 68/ 47-54-692, 691 e-mail: sekretariat@swiebodzin.pinb.gov.pl
2. Kontakt do inspektora ochrony danych: sekretariat@swiebodzin.pinb.gov.pl, (068) 47-54-691
3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
4. Informacje o odbiorcach danych: P.I.N.B. w Świebodzinie
5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej ( z uwzględnieniem 3 miesięcy,
w których PINB ma możliwość wyboru kolejnego kandydata
w przypadku , gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
6. Uprawnienia:
- Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych: żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
7. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
8. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
w Świebodzinie
Paweł Keping