Dyrektor
Do zadań i kompetencji Dyrektora PUP należy w szczególności:
- Reprezentowanie Urzędu na zewnątrz oraz koordynowanie zadań związanych
z promocją pełnego, produktywnego zatrudnienia mieszkańców powiatu świebodzińskiego oraz usług Urzędu Pracy na zewnątrz. - Planowanie i wytyczanie kierunków działania oraz organizacja pracy podległych komórek.
- Sprawowanie nadzoru nad właściwą organizacją i funkcjonowaniem urzędu.
- Planowanie i realizowanie planu finansowego.
- Pozyskiwanie i gospodarowanie środkami finansowymi na realizację zadań z zakresu aktywizacji lokalnego rynku pracy.
- Realizowanie zadań określonych w ustawie i innych przepisach prawnych.
- Powoływanie Komisji zadaniowych, składających się z pracowników różnych komórek organizacyjnych w celu właściwej realizacji zadań w Urzędzie.
- Wydawanie decyzji, postanowień i zaświadczeń w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym na podstawie pełnomocnictwa Starosty Świebodzińskiego.
- Współdziałanie z Powiatową Radą Rynku Pracy w zakresie promocji zatrudnienia oraz wykorzystania środków będących w dyspozycji Urzędu.
- Prowadzenie polityki kadrowej i szkoleniowej pracowników Urzędu.
Zastępca Dyrektora
Do zadań i kompetencji Zastępcy Dyrektora PUP należy w szczególności:
- Reprezentowanie Urzędu na zewnątrz oraz koordynowanie zadań związanych
z promocją pełnego, produktywnego zatrudnienia mieszkańców powiatu świebodzińskiego oraz usług Urzędu Pracy na zewnątrz. - Planowanie i wytyczanie kierunków działania oraz organizacja pracy podległych komórek.
- Wydawanie decyzji, postanowień i zaświadczeń w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym na podstawie pełnomocnictwa Starosty Świebodzińskiego.
- Analizowanie, prowadzenie oraz ostateczne załatwienie wnoszonych odwołań od decyzji.
- Koordynowanie oraz nadzorowanie realizacji innych zadań w zakresie wyznaczonym przez Dyrektora Urzędu.
- Monitorowanie przebiegu zwolnień grupowych dokonywanych na podstawie ustawy
o szczególnych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników oraz sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie. - Wykonywanie kontroli pracy podległych komórek organizacyjnych z punktu widzenia merytorycznego i formalnego.
- Zastępowanie Dyrektora w czasie jego nieobecności.
- Inicjowanie innych przedsięwzięć na rzecz rozwoju rynku zatrudnienia w powiecie świebodzińskim.
REŚ - Rejestracja i Ewidencja Świadczeń Tel. 68 38 210 52
Do zadań Rejestracji i Ewidencji Świadczeń należy:
- Udzielanie klientom informacji z zakresu podstawowych praw i obowiązków przysługujących bezrobotnym i poszukującym pracy.
- Rejestrowanie bezrobotnych i poszukujących pracy.
- Ustalanie uprawnień z zakresu świadczeń przysługujących osobom zarejestrowanym.
- Wydawanie decyzji, postanowień i zaświadczeń w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym na podstawie upoważnienia Starosty Świebodzińskiego.
- Wyznaczanie terminów zgłoszenia się bezrobotnych i poszukujących pracy do stanowisk zajmujących się aktywizacją osób zarejestrowanych w Urzędzie.
- Naliczanie i sporządzanie list wypłat należnych i nienależnych świadczeń oraz ich wypłacanie
i rozliczanie. - Prowadzenie spraw związanych ze zgłoszeniem do ubezpieczenia społecznego
i zdrowotnego bezrobotnych, i innych uprawnionych osób oraz sporządzanie i zgłaszanie odpowiednich informacji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. - Obsługa bezrobotnych i poszukujących pracy, w tym wydawanie zaświadczeń, informacji podatkowych (PIT11) oraz sporządzanie i zgłaszanie odpowiednich informacji do Urzędu Skarbowego.
- Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o wypłatę dodatku aktywizacyjnego.
- Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o stypendium z tytułu podjęcia nauki.
- Analizowanie, prowadzenie oraz ostateczne załatwienie wnoszonych odwołań od decyzji oraz kompleksowa realizacja odwołań prowadzonych z urzędu.
- Współpraca z Urzędem Marszałkowskim i Wojewódzkim Urzędem Pracy w zakresie realizacji zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego państw Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego i innych państw, które mogą korzystać ze swobody przepływu osób oraz państw, z którymi Rzeczpospolita Polska zawarła obustronne umowy międzynarodowe.
Joanna Sutkowska
Specjalista ds. rejestracji, ewidencji i świadczeń
j.sutkowska@pup.swiebodzin.pl
Mirela Ejsmont
Referent ds. rejestracji, ewidencji i świadczeń
m.ejsmont@pup.swiebodzin.pl
Specjalista ds. rejestracji, ewidencji i świadczeń
j.sutkowska@pup.swiebodzin.pl
Mirela Ejsmont
Referent ds. rejestracji, ewidencji i świadczeń
m.ejsmont@pup.swiebodzin.pl
CAZ - Centrum Aktywizacji Zawodowej
PP - Pośrednictwo Pracy ds. Bezrobotnych Tel: 68 38 210 57
- Informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy oraz pracodawców o aktualnej sytuacji
i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy. - Udzielanie klientom Urzędu informacji o możliwościach pomocy, w tym o formach subsydiowanego zatrudnienia oraz o poradnictwie zawodowym i szkoleniach.
- Opracowanie we współpracy z klientami indywidualnego planu działania oraz nadzór nad jego realizacją.
- Udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych.
- Realizowanie oraz monitorowanie ofert pracy.
- Inicjowanie i organizowanie kontaktów bezrobotnych i poszukujących pracy z pracodawcami
w związku ze złożoną ofertą pracy. - Współdziałanie z innymi urzędami pracy w zakresie wymiany informacji o możliwościach uzyskania zatrudnienia na terenie ich działania.
- Opiniowanie wniosków w sprawie aktywnych form zatrudnienia realizowanych przez Urząd.
- Wydawanie decyzji, postanowień i zaświadczeń w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym na podstawie upoważnienia Starosty.
- Analizowanie, prowadzenie oraz ostateczne załatwienie wnoszonych odwołań od decyzji.
Izabela Szymańska
Pośrednik pracy
i.szymanska@pup.swiebodzin.pl
Natalia Nahajowska
Pośrednik pracy - stażysta
n.nahajowska@pup.swiebodzin.pl
Tomasz Białkowski
Pośrednik pracy
t.bialkowski@pup.swiebodzin.pl
Pośrednik pracy
i.szymanska@pup.swiebodzin.pl
Natalia Nahajowska
Pośrednik pracy - stażysta
n.nahajowska@pup.swiebodzin.pl
Tomasz Białkowski
Pośrednik pracy
t.bialkowski@pup.swiebodzin.pl
PP – Pośrednictwo Pracy ds. Przedsiębiorców i zatrudniania cudzoziemców Tel: 68 38 210 53
Do zadań pośrednictwa pracy ds. cudzoziemców należy:
- Informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy oraz pracodawców o aktualnej sytuacji
i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy. - Udzielanie klientom Urzędu informacji o możliwościach pomocy, w tym o formach subsydiowanego zatrudnienia oraz o poradnictwie zawodowym i szkoleniach.
- Udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych.
- Pozyskiwanie, realizowanie oraz monitorowanie ofert pracy.
- Upowszechnianie ofert pracy, w tym przez przekazywanie ofert pracy do internetowej bazy ofert pracy udostępnianej przez ministra właściwego do spraw pracy.
- Inicjowanie i organizowanie kontaktów bezrobotnych i poszukujących pracy z pracodawcami
w związku ze złożoną ofertą pracy. - Inicjowanie i realizowanie giełd i targów pracy.
- Współdziałanie z innymi urzędami pracy w zakresie wymiany informacji o możliwościach uzyskania zatrudnienia na terenie ich działania.
- Informowanie zainteresowanych osób o możliwościach zatrudnienia, warunkach życia i pracy oraz sytuacji na rynkach pracy w kraju i w państwach UE/EOG.
- Obsługa ofert w zakresie pracy dla obywateli UE/EOG.
- Realizowanie zadań w ramach sieci EURES oraz sporządzanie statystyk w tym zakresie.
- Realizowanie zadań związanych z zatrudnianiem cudzoziemców, w tym przeprowadzenie procedur związanych z wpisem do ewidencji oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy, zezwoleń na pracę sezonową oraz informacji starosty.
- Wydawanie decyzji, postanowień i zaświadczeń w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym na podstawie upoważnienia Starosty.
- Analizowanie, prowadzenie oraz ostateczne załatwienie wnoszonych odwołań od decyzji.
Natalia Dybko
Pośrednik pracy
n.dybko@pup.swiebodzin.pl
Justyna Piwecka
Pośrednik pracy
j.piwecka@pup.swiebodzin.pl
Pośrednik pracy
n.dybko@pup.swiebodzin.pl
Justyna Piwecka
Pośrednik pracy
j.piwecka@pup.swiebodzin.pl
PZ - Poradnictwo Zawodowe Tel: 68 38 210 54
Do zadań poradnictwa zawodowego należy:
- Udzielanie bezrobotnym i poszukującym pracy pomocy w wyborze odpowiedniego zawodu lub miejsca pracy oraz w planowaniu rozwoju kariery zawodowej, a także na przygotowaniu do lepszego radzenia sobie w poszukiwaniu i podejmowaniu pracy.
- Opracowanie we współpracy z klientami indywidualnego planu działania oraz nadzór nad jego realizacją.
- Realizacja szkoleń z zakresu umiejętności aktywnego poszukiwania pracy.
- Pomoc osobom bezrobotnym oraz poszukującym pracy w tworzeniu dokumentów aplikacyjnych.
- Zapewnienie dostępu do informacji i elektronicznych baz danych dotyczących rynku pracy.
- Inicjowanie i organizowanie indywidualnych i grupowych informacji zawodowych.
- Inicjowanie i organizowanie indywidualnych i grupowych porad zawodowych.
- Opiniowanie wniosków w sprawie aktywnych form zatrudnienia realizowanych przez Urząd.
- Kierowanie na specjalistyczne badania lekarskie lub psychologiczne umożliwiające wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu, uczestnictwa w szkoleniu lub określenie szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu.
- Diagnozowanie zainteresowań zawodowych oraz uzdolnień przedsiębiorczych przy użyciu standaryzowanych badań testowych.
- Wydawanie opinii określającej umiejętności i predyspozycje zawodowe oraz kierunki przekwalifikowania osób poszukujących pracy, którym przyznano prawo do renty szkoleniowej.
- Udzielanie pracodawcom pomocy w doborze kandydatów do pracy oraz w ich indywidualnym rozwoju zawodowym.
- Sporządzanie i opracowanie monitoringu zawodów deficytowych i nadwyżkowych.
- Współpraca z instytucjami zajmującymi się poradnictwem zawodowym i informacją zawodową.
- Współpraca z Gminami w zakresie organizowania i realizowania Programu Aktywizacja
i Integracja. - Realizowanie zadań związanych z zatrudnieniem socjalnym.
- Wydawanie zaświadczeń, w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym na podstawie upoważnienia Starosty.
Barbara Osadkowska
Doradca zawodowy
b.osadkowska@pup.swiebodzin.pl
OS - Organizacja Szkoleń Tel. 68 38 210 62
Do zadań działu organizacji szkoleń należy:
- Informowanie o możliwościach i zasadach korzystania z usług szkoleniowych świadczonych przez Urząd oraz promowanie tych usług.
- Diagnozowanie zapotrzebowania na zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych osób uprawnionych do szkolenia.
- Sporządzanie, upowszechnianie i realizowanie planu szkoleń.
- Zlecenie przeprowadzenia szkoleń instytucjom szkoleniowym z zachowaniem obowiązujących procedur.
- Kierowanie osób na szkolenia oraz monitorowanie przebiegu szkoleń.
- Realizowanie zadań z zakresu finansowania kosztów egzaminu lub uzyskania licencji.
- Realizowanie zadań z zakresu finansowania kosztów studiów podyplomowych.
- Realizowanie zadań z zakresu udzielania pożyczki szkoleniowej.
- Realizowanie zadań z zakresu szkoleń bezrobotnych na podstawie trójstronnych umów szkoleniowych.
- Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności szkoleń.
- Finansowanie kosztów przejazdu i zakwaterowania dla osób skierowanych na szkolenie.
- Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z bonami szkoleniowymi.
- Organizowanie i finansowanie przygotowania zawodowego dorosłych.
- Realizowanie zadań w zakresie Krajowego Funduszu Szkoleniowego na finansowanie działań, na rzecz kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców.
- Nadzorowanie pomocy publicznej udzielanej przez Urząd oraz sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie.
- Wydawanie decyzji, postanowień i zaświadczeń w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym na podstawie upoważnienia Starosty Świebodzińskiego.
IRP - Instrumenty Rynku Pracy Tel: 68 38 210 63
Do zadań działu instrumentów rynku pracy należy:
- Sporządzanie planu i podziału przyznanych oraz pozyskanych środków finansowychw ramach zadań usług i instrumentów rynku pracy.
- Inicjowanie, organizowanie i finansowanie instrumentów rynku pracy oraz innych działań związanych z aktywizacją zawodową wynikających z ustawy.
- Rozliczanie i monitorowanie umów w związku z udzielanym przez PUP wsparciem bezrobotnym, pracodawcom, przedsiębiorcom i jednostkom.
- Nadzorowanie pomocy publicznej udzielanej przez Urząd oraz sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie.
- Monitorowanie wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na realizację instrumentów rynku pracy.
- Dokonywanie okresowych analiz efektywności stosowanych instrumentów rynku pracy.
Małgorzata Florianowicz
Specjalista ds. aktywizacji
m.florianowicz@pup.swiebodzin.pl
Anna Czaplińska
Specjalista ds. aktywizacji
a.czaplinska@pup.swiebodzin.pl
PR – Programy Tel: 68 38 210 63
Do zadań działu ds. programów należy:
- Planowanie i pozyskiwanie środków w ramach projektów, programów finansowanych z EFS oraz z innych źródeł finansowania.
- Badanie sytuacji na lokalnym rynku pracy oraz rozpoznanie potrzeb pracodawców
i pracobiorców w zakresie zatrudnienia w celu sporządzania projektów i programów. - Przygotowywanie i realizowanie projektów, programów w ramach usług rynku pracy
(m. in. programy z rezerwy Ministra, specjalne oraz Program Aktywizacja i Integracja). - Promowanie projektów i programów.
- Monitorowanie i badanie efektywności wykonywanych zadań.
- Sporządzanie wniosków o płatność we współpracy z komórką finansowo – księgową.
- Sporządzanie analiz, sprawozdań oraz informacji z przebiegu realizacji projektów
i programów. - Współpraca z Jednostką Zarządzającą i Wdrażającą w zakresie realizacji projektów
i programów.
AO – Komórka ds. organizacyjno-administracyjnych Tel: 68 38 210 64
Do zadań komórki ds. organizacyjno – administracyjnych należy:
- Przygotowywanie projektów regulaminów wewnętrznych, zarządzeń, poleceń, procedur
i instrukcji wprowadzanych w celu usprawnienia lub prawidłowego funkcjonowania Urzędu. - Monitorowanie zmian w przepisach prawa oraz przekazywanie pracownikom Urzędu informacji o zakresie wprowadzonych zmian.
- Rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przedkładanie propozycji ich załatwienia Dyrektorowi Urzędu.
- Sporządzanie sprawozdań i raportów dotyczących działalności Urzędu.
- Obsługa organizacyjna Urzędu w zakresie współpracy z Zarządem, PRRP, Radą Powiatu lub innymi organami albo instytucjami.
- Kompleksowa obsługa sekretariatu Urzędu.
- Administrowanie i zabezpieczanie sprawności technicznej mienia oraz majątku Urzędu.
- Opracowywanie, weryfikowanie i realizowanie planów zakupów.
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów siedziby Urzędu.
- Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem technicznym budynków wynikających
z przepisów prawa. - Prowadzenie spraw związanych z konserwacją urządzeń oraz zapotrzebowaniem materiałowo – technicznym z zachowaniem przepisów ustawy o zamówieniach publicznych.
- Inicjowanie i przeprowadzanie procedury inwentaryzacyjnej.
- Wdrażanie i nadzorowanie spraw związanych z ochroną danych osobowych.
- Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu.
- Nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy.
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją szkoleń pracowników Urzędu.
- Realizowanie zadań w zakresie obsługi Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Nadzorowanie i aktualizacja strony BIP i strony internetowej Urzędu.
- Realizowanie zadań zgodnie z przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz obrony cywilnej.
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą środka transportu będącego własnością Urzędu.
- Realizowanie zadań w zakresie archiwizacji dokumentów związanych z funkcjonowaniem PUP.
- Prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem obiektu, utrzymaniem czystości, konserwacją oraz nadzorowaniem i kontrolowaniem wykonywanych zadań.
ASI – Dział administracji sieci informatycznej Tel: 68 38 210 64
Do zadań działu administracji sieci informatycznej należy:
- Nadzorowanie nad prawidłowością funkcjonowania i wykorzystania sprzętu komputerowego
w Urzędzie. - Prowadzenie ewidencji i dokumentacji związanych z obsługą informatyczną Urzędu,
w tym:
- sprzętu komputerowego,
- stosowanych systemów,
- oprogramowania i ich licencji,
- baz danych,
- uprawnień pracowników w zakresie dostępu do systemów informatycznych służących do przetwarzania danych.
- Zapewnienie wdrożenia nowych innowacji technicznych w zakresie informatyki.
- Administrowanie siecią komputerową, w tym archiwizowanie bazy danych.
- Prowadzenie instruktażu pracowników w zakresie obsługi sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
- Wdrażanie i aktualizowanie danych zawartych w BIP i strony internetowej.
- Zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego.
- Nadzór nad rozwojem, eksploatacją i legalnością oprogramowania.
- Współpraca z Departamentem właściwym ds. informatyki w Ministerstwie i innymi instytucjami w zakresie informatyki.
- Utrzymywanie witryny internetowej Urzędu.
- Utrzymywanie elektronicznej skrzynki podawczej.
- Tworzenie bazy danych statystycznych, sprawozdań, raportów, analiz rynku pracy.
- Zapewnienie ochrony informacji zawartych w systemie teleinformatycznym, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa. - Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
w zakresie spraw dotyczących informatyki zgodnie z przepisami.
Sekretariat Tel: 68 38 210 66
Do zadań sekretariatu należy:
- Kompleksowa obsługa sekretariatu.
- Organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestrowanie pism wchodzących i wychodzących organizowanie i nadzorowanie systemu obiegu korespondencji.
- Rozdzielanie pism i korespondencji na poszczególne komórki/stanowiska.
- Obsługa interesantów, udzielanie im informacji.
- Obsługa poczty elektronicznej.
- Obsługa telefonów i łączenie rozmów do odpowiednich komórek/stanowisk.
- Potwierdzanie delegacji służbowych na wniosek osób.
- Przygotowywanie pomieszczeń, organizacja i obsługa spotkań, zebrań itp.
- Wykonywanie czynności urzędowych (potwierdzanie kopii dokumentów z oryginałami).
- Współpraca z innymi komórkami w zakresie realizowanych zadań.
- Uporządkowanie i przekazywanie, zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną, dokumentacji do składnicy akt z zakresu realizowanych spraw.
FK – Dział finansowo-księgowy Tel: 68 38 210 61
Do zadań i kompetencji Głównego księgowego należy w szczególności:
- Kierowanie i nadzorowanie pracy komórki finansowo-księgowej oraz sprawowanie nadzoru formalnego nad stanowiskami pracy, które wykonując zadania publiczne, pośrednio lub bezpośrednio powodują powstanie wydatków publicznych.
- Prowadzenie rachunkowości jednostki.
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
- Dokonywanie wstępnej kontroli:
- zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych
i finansowych.
- Wykonywanie zadań gwarantujących wydatkowanie środków zgodnie z planem finansowym Urzędu.
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania wydatków publicznych w sposób terminowy, celowy i oszczędny
z zachowaniem zasady uzyskania najlepszych efektów z danych nakładów. - Kierowanie pracą komórki finansowo-księgowej dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy poszczególnych pracowników oraz nadzorowanie ich wykonywania.
- Sporządzanie analiz umożliwiających efektywne i adekwatne wykorzystywanie zasobów jednostki organizacyjnej.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych i innych z zakresu działania Urzędu.
- Organizowanie, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji księgowej w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, zaginięciem lub zniszczeniem.
- Nadzorowanie gospodarki i polityki finansowej Urzędu.
- Przygotowywanie i realizowanie projektów planów finansowych i ich zmian na podstawie informacji o planowanej wysokości wydatków.
- Dokonywanie bieżącej analizy wykonania planów finansowych i bieżące informowanie Dyrektora Urzędu o stopniu realizacji wydatków oraz prawidłowości wydatkowania środków.
- Zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych.
- Egzekwowanie od pracowników sprawnej i rzetelnej realizacji powierzonych zadań oraz udzielanie im niezbędnych wyjaśnień i wskazówek.
- Wdrażanie procedur gwarantujących bezpieczeństwo wydatków publicznych.
Elżbieta Bielecka
Główny księgowy
Tel: 68 38 210 59
ksiegowa@pup.swiebodzin.pl
Do zadań działu finansowo-księgowego należy:
Główny księgowy
Tel: 68 38 210 59
ksiegowa@pup.swiebodzin.pl
Do zadań działu finansowo-księgowego należy:
- Planowanie dochodów i wydatków budżetowych.
- Realizowanie zadań finansowych.
- Kontrolowanie wydatków.
- Rozliczanie i ewidencjonowanie operacji finansowych.
- Dokonywanie przelewów na rzecz uprawnionych i kontrahentów.
- Współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym oraz innymi jednostkami w zakresie rozliczeń finansowych Urzędu.
- Prowadzenie rachunkowości budżetu, funduszu inwestycyjnego, FP, EFS i ZFŚŚ.
- Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym i obowiązującym porządkiem prawnym.
- Rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym.
- Prowadzenie spraw z zakresu wypłat wynagrodzeń oraz innych należności przysługujących pracownikom.
- Prowadzenie windykacji wierzytelności.
- Prowadzenie ewidencji wartościowej majątku i sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie, dokonywanie rozliczeń inwentaryzacji.
Dorota Seroczyńska
Księgowy
ksiegowa@pup.swiebodzin.pl
d.seroczynska@pup.swiebodzin.pl
Justyna Bołbot
Księgowy
ksiegowa@pup.swiebodzin.pl
j.bolbot@pup.swiebodzin.pl
Księgowy
ksiegowa@pup.swiebodzin.pl
d.seroczynska@pup.swiebodzin.pl
Justyna Bołbot
Księgowy
ksiegowa@pup.swiebodzin.pl
j.bolbot@pup.swiebodzin.pl