Szanowni Państwo,
Chcielibyśmy poinformować, że ruszyła długo wyczekiwana wymiana i renowacja stolarki okiennej oraz odświeżenie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie.
Celem remontu jest poprawa warunków obsługi klientów. W związku z tym, w okresie trwania prac, mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do niektórych usług i wydziałów.
Zmiany organizacyjne:
1. Zmiana lokalizacji stanowisk – część stanowisk obsługi klientów zostanie przeniesiona do innych pomieszczeń w budynku. Prosimy o zwrócenie uwagi na informacje wywieszone w korytarzu Urzędu na parterze.
2. Ograniczone godziny obsługi – niektóre wydziały mogą mieć ograniczoną dostępność, a czas oczekiwania na załatwienie spraw może się wydłużyć. Prosimy o cierpliwość.
3. Zdalna obsługa – w miarę możliwości zachęcamy do korzystania z usług elektronicznych Publicznych Służb Zatrudnienia składania wniosków przez ePUAP oraz załatwiania spraw telefonicznie lub mailowo. Szczegółowe informacje znajdują się na naszej stronie internetowej.
4. Kontakt telefoniczny i mailowy – preferowane formy kontaktu w czasie remontu to telefon oraz poczta elektroniczna. Numer telefonu oraz adresy e-mailowe poszczególnych pracowników wydziałów znajdują się na stronie urzędowej https://swiebodzin.praca.gov.pl/urzad/wydzialy
Zdajemy sobie sprawę, że może to wiązać się z pewnymi niedogodnościami, za które serdecznie przepraszamy.
Prosimy o wyrozumiałość i dziękujemy za współpracę.