Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Lubrzy
Wójt Gminy Lubrza na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dziennik Ustaw rok 2024 poz. 1135) ogłasza nabór na stanowisko inspektora ds. budownictwa w Urzędzie Gminy Lubrza – na zastępstwo na czas nieobecności pracownika – z możliwością przedłużenia umowy o pracę – pełny wymiar czasu pracy.
Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Lubrza, ul. Osiedle Szkolne 13, Lubrza.
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
I. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem, przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie:
b) projektowanie przebiegu dróg,
c) budowa dróg gminnych, chodników oraz ich kapitalne remonty,
d) określanie zasad szczególnego korzystania z dróg,
e) wydawanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego,
f) współpraca z innymi zarządcami dróg publicznych oraz rozliczanie przekazywanych dotacji w tym zakresie,
g) prowadzenie rejestru dróg, ulic i placów.
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
- wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane budownictwo
- obywatelstwo polskie – z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dziennik Ustaw rok 2024 poz. 1135)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- znajomość ustawy Prawo budowlane, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej, przepisów kpa
- obywatelstwo polskie – z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dziennik Ustaw rok 2024 poz. 1135)
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- praktyczna znajomość zasad techniki biurowej z zastosowaniem komputera – obsługa pakietów biurowych, programów poczty elektronicznej
- stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- wymagania dodatkowe:
- zdecydowanie i samodzielność w działaniu
- umiejętność sprawnej organizacji pracy
- umiejętność współpracy w grupie
- komunikatywność i kultura w kontaktach z petentami
- odporność na stres
- prawo jazdy kat. B
I. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem, przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie:
- zaopatrzenia mieszkańców w wodę,
- zaopatrzenia w energię elektryczną,
- zaopatrzenia w energię cieplną,
- kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
- oczyszczalni ścieków komunalnych, urządzeń sanitarnych,
- urządzeń sportowo-rekreacyjnych,
- budownictwa komunalnego,
- innych wskazanych przez organy gminy,
- udziału w opracowaniu (aktualizacji) i zatwierdzaniu wieloletnich prognoz finansowych,
- ustalanie potrzeb inwestycyjnych i remontowych wynikających z uchwalonych wieloletnich prognoz finansowych uwzględniających lokalne potrzeby społeczne,
- ustalanie kosztów zadań inwestycyjnych i remontowych oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok,
- wyboru wykonawców robót budowlanych, usług i dostaw oraz zawarcie stosownych umów,
- wykonywanie funkcji inwestora bezpośredniego w stosunku do inwestycji i remontów,
- pełnej koordynacji działań związanych z przebiegiem zadań,
- sprawdzenia kalkulacji dotyczących realizacji zadań - przedkładanych przez wykonawcę,
- sporządzanie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji i remontów,
- dochodzenie od projektantów lub wykonawców należnych odszkodowań lub kar umownych,
- organizowania lub udziału w przeglądach gwarancyjnych,
- zarządzanie gminnymi drogami i ulicami, a w szczególności:
b) projektowanie przebiegu dróg,
c) budowa dróg gminnych, chodników oraz ich kapitalne remonty,
d) określanie zasad szczególnego korzystania z dróg,
e) wydawanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego,
f) współpraca z innymi zarządcami dróg publicznych oraz rozliczanie przekazywanych dotacji w tym zakresie,
g) prowadzenie rejestru dróg, ulic i placów.
- współpraca w zakresie planowania do realizacji zadań inwestycyjnych zlokalizowanych na obszarze Gminy i przypisanych do wykonania jednostkom szczebla powiatowego, wojewódzkiego i krajowego,
- utrzymanie terenów zielonych oraz bieżąca naprawa dróg gminnych i chodników,
- opracowywania okresowych ocen, analiz, informacji, sprawozdań w sprawach związanych z problematyką inwestycyjną i remontową,
- uczestniczenie w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych na wezwanie organów nadzoru budowlanego,
- współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego.
- budynek piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku/winda dla osób niepełnosprawnych, sanitariat dostosowany do potrzeb osoby niepełnosprawnych/
- praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
- czas pracy: pełny wymiar czasu pracy – przeciętnie 40 godzin tygodniowo
- bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem, wysiłek umysłowy
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Lubrzy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
IV. Wymagane dokumenty:
IV. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje oraz ukończone szkolenia,
- kopie świadectw pracy
- oświadczenie o niekaralności
- oświadczenie o stanie zdrowia
- oświadczenie o posiadania obywatelstwa polskiego
V. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
- Termin: do 02 grudnia 2024 r. (poniedziałek) do godz. 17:00
- Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym
- Miejsce:
a. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Lubrzy, Osiedle Szkolne 13
b. pocztą na adres Urzędu Gminy, Osiedle Szkolne 13, 66-218 Lubrza z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora ds. budownictwa"
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy.
VI. Dodatkowe informacje:
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Lubrzy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy (www.bip.lubrza.pl)
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zastaną telefonicznie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
- Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w urzędzie Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys, list motywacyjny i inne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. Nr 1781 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dziennik Ustaw rok 2024 poz. 1135)
Wójt Gminy Lubrza
(-) Ryszard Skonieczek
(-) Ryszard Skonieczek