Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Lubrzy - inspektor ds. budownictwa

Print Drukuj

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Lubrzy

Wójt Gminy Lubrza na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dziennik Ustaw rok 2024 poz. 1135) ogłasza nabór na stanowisko inspektora ds. budownictwa w Urzędzie Gminy Lubrza – na zastępstwo na czas nieobecności pracownika – z możliwością przedłużenia umowy o pracę pełny wymiar czasu  pracy.

 
Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Lubrza, ul. Osiedle Szkolne 13, Lubrza.
 
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
  1. wymagania niezbędne
  • wykształcenie wyższe, pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane budownictwo
  • obywatelstwo polskie – z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dziennik Ustaw rok 2024 poz. 1135)
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • znajomość  ustawy  Prawo budowlane, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej, przepisów kpa
  • obywatelstwo polskie – z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dziennik Ustaw rok 2024 poz. 1135)
  • niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • praktyczna znajomość zasad techniki biurowej z zastosowaniem komputera – obsługa pakietów biurowych, programów poczty elektronicznej
  • stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
  1. wymagania dodatkowe:
  • zdecydowanie i samodzielność w działaniu
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy
  • umiejętność współpracy w grupie
  • komunikatywność i kultura w kontaktach z petentami
  • odporność na stres
  • prawo jazdy kat. B
II. Zakres odpowiedzialności i uprawnień na stanowisku:
 
I. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem, przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie:
  1. zaopatrzenia mieszkańców w wodę,
  2. zaopatrzenia w energię elektryczną,
  3. zaopatrzenia w energię cieplną,
  4. kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
  5. oczyszczalni ścieków komunalnych, urządzeń sanitarnych,
  6. urządzeń sportowo-rekreacyjnych,
  7. budownictwa komunalnego,
  8. innych wskazanych przez organy gminy,
  9. udziału w opracowaniu (aktualizacji) i zatwierdzaniu wieloletnich prognoz finansowych,
  10. ustalanie potrzeb inwestycyjnych i remontowych wynikających z uchwalonych wieloletnich prognoz finansowych uwzględniających lokalne potrzeby społeczne,
  11. ustalanie kosztów zadań inwestycyjnych i remontowych oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok,
  12. wyboru wykonawców robót budowlanych, usług i dostaw oraz zawarcie stosownych umów,
  13. wykonywanie funkcji inwestora bezpośredniego w stosunku do inwestycji i remontów,
  14. pełnej koordynacji działań związanych z przebiegiem zadań,
  15. sprawdzenia kalkulacji dotyczących realizacji zadań - przedkładanych przez wykonawcę,
  16. sporządzanie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji i remontów,
  17. dochodzenie od projektantów lub wykonawców należnych odszkodowań lub kar umownych,
  18. organizowania lub udziału w przeglądach gwarancyjnych,
  19. zarządzanie gminnymi drogami i ulicami, a w szczególności:
a) przygotowywanie propozycji dotyczących zaliczania dróg i ulic do poszczególnych kategorii,
b) projektowanie przebiegu dróg,
c) budowa dróg gminnych, chodników oraz ich kapitalne remonty,
d) określanie zasad szczególnego korzystania z dróg,
e) wydawanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego,
f) współpraca z innymi zarządcami dróg publicznych oraz rozliczanie przekazywanych dotacji w tym zakresie,
g) prowadzenie rejestru dróg, ulic i placów.
  1. współpraca w zakresie planowania do realizacji zadań inwestycyjnych zlokalizowanych na obszarze Gminy i przypisanych do wykonania jednostkom szczebla powiatowego, wojewódzkiego i krajowego,
  2. utrzymanie terenów zielonych oraz bieżąca naprawa dróg gminnych i chodników,
  3. opracowywania okresowych ocen, analiz, informacji, sprawozdań w sprawach związanych z problematyką inwestycyjną i remontową,
  4. uczestniczenie w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych na wezwanie organów nadzoru budowlanego,
  5. współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego.
III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  • budynek piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku/winda dla osób niepełnosprawnych, sanitariat dostosowany do potrzeb osoby niepełnosprawnych/
  • praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
  • czas pracy: pełny wymiar czasu pracy – przeciętnie 40 godzin tygodniowo
  • bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem, wysiłek umysłowy
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Lubrzy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
 
IV. Wymagane dokumenty:
  • życiorys (CV)
  • list motywacyjny
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje oraz ukończone szkolenia,
  • kopie świadectw pracy
  • oświadczenie o niekaralności
  • oświadczenie o stanie zdrowia
  • oświadczenie o posiadania obywatelstwa polskiego 
V. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych 
  1. Termin: do 02 grudnia 2024 r. (poniedziałek) do godz. 17:00
  2. Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym
  3. Miejsce:
a. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Lubrzy, Osiedle Szkolne 13
b. pocztą na adres Urzędu Gminy, Osiedle Szkolne 13, 66-218 Lubrza  z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora ds. budownictwa"
 
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy.
 
VI. Dodatkowe informacje:
  1. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Lubrzy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy (www.bip.lubrza.pl)
  3. Kandydaci spełniający wymogi formalne zastaną telefonicznie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  4. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w urzędzie Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
  5. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
  • Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys, list motywacyjny i inne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. Nr 1781 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dziennik Ustaw rok 2024 poz. 1135)
Wójt Gminy Lubrza
(-) Ryszard Skonieczek
 

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu