Nagłówek
Aktualności
-
Zapraszamy Pracodawców do składania wniosków na organizację staży w ramach POWER
DYREKTOR Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie zaprasza do składania wniosków o zorganizowanie STAŻU dla osób bezrobotnych W ramach naboru na zorganizowane stanowiska stażu kierowane będą: osoby bezrobotne w wieku 18-29 lat zarejestrowanie w tutejszym Urzędzie Pracy ze szczególnym uwzględnieniem osób...
-
Dyrektor Zakładu Budżetowego w Lubrzy Ogłasza otwarty nabór na wolne stanowisko pracy - Główny Księgowy w Samorządowym Zakładzie Budżetowym w Lubrzy
Dyrektor Zakładu Budżetowego w Lubrzy Ogłasza otwarty nabór na wolne stanowisko pracy - Główny Księgowy w Samorządowym Zakładzie Budżetowym w Lubrzy Miejsce pracy: Samorządowy Zakład Budżetowy w Lubrzy, ul. Świebodzińska 103, 66-218 Lubrza Nazwa stanowiska pracy: Główny księgowy w Samorządowy...
-
Informacja dot. doręczeń elektronicznych
Z uwagi na wejście w życie ustawy o zmianie ustawy o doręczeniach elektronicznych Dz. U.2021 poz. 1135 zgodnie z art. 14 §1c sprawy mogą być załatwiane z wykorzystaniem usług online udostępnianych przez organy administracji publicznej po uwierzytelnieniu strony lub innego uczestnika postepowania w sposób określony w art. 20a...
-
Stowarzyszenie „ Niepełnosprawni dla Środowiska EKON” od 13.10.2021 rozpoczęło realizację projektu „Pracujemy!”
Stowarzyszenie „ Niepełnosprawni dla Środowiska EKON" od 13.10.2021 rozpoczęło, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja i Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa i Rynek Pracy Otwarty, Działanie 1.5 Rozwój potencjału zawodowego osób z niepełnosprawnościami, realizację projektu „Pracujemy!", który jest finansowany...
-
Dyrektor Sądu Rejonowego w Świebodzinie poszukuje osoby zainteresowanej zatrudnieniem w ramach umowy o pracę na zastępstwo nieobecnego urzędnika w Wydziale Rodzinnym i Nieletnich Sądu Rejonowego w Świebodzinie na stanowisku stażysta
OGŁOSZENIE O NABORZE Dyrektor Sądu Rejonowego w Świebodzinie poszukuje osoby zainteresowanej zatrudnieniem w ramach umowy o pracę na zastępstwo nieobecnego urzędnika w Wydziale Rodzinnym i Nieletnich Sądu Rejonowego w Świebodzinie na stanowisku stażysta. ...
-
Dyrektor Zakładu Budżetowego w Lubrzy Ogłasza otwarty nabór na wolne stanowisko pracy - Główny Księgowy w Samorządowym Zakładzie Budżetowym w Lubrzy
Dyrektor Zakładu Budżetowego w Lubrzy Ogłasza otwarty nabór na wolne stanowisko pracy - Główny Księgowy w Samorządowym Zakładzie Budżetowym w Lubrzy Miejsce pracy: Samorządowy Zakład Budżetowy w Lubrzy, ul. Świebodzińska 103, 66-218 Lubrza Nazwa stanowiska pracy: Główny księgowy w Samorządowy...
-
Nabór wniosków o przyznanie JEDNORAZOWYCH ŚRODKÓW NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tutejszym urzędzie. Mile widziane wnioski składane przez osoby w wieku 18 - 29 lat, które są długotrwale bezrobotne, niepełnosprawne lub posiadają niskie kwalifikacje zawodowe (wsparcie w ramach projektów PO WER) - Przedłużenie terminu naboru !!!
DYREKTOR Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie ogłasza nabór wniosków o przyznanie JEDNORAZOWYCH ŚRODKÓW NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tutejszym urzędzie. Mile widziane wnioski składane przez osoby w wieku 18 – 29 lat, które są długotrwale bezrobotne,...
-
Nabór na samodzielne stanowisko inspektora w Urzędzie Gminy Lubrza na Samodzielne stanowisko ds. Informatyki
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Lubrzy Wójt Gminy Lubrza na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282) ogłasza nabór na samodzielne stanowisko inspektora w Urzędzie Gminy Lubrza na Samodzielne stanowisko ds. ...
-
ePraca - aplikacja mobilna ofert pracy z Centralnej Bazy Ofert Pracy
ePraca – aplikacja mobilna ofert pracy z Centralnej Bazy Ofert Pracy Aplikacja ePraca umożliwia dostęp do wszystkich informacji na temat ofert pracy oraz wydarzeń publikowanych w Centralnej Bazie Ofert Pracy przez wojewódzkie i powiatowe urzędy pracy oraz Ochotnicze Hufce Pracy. Aplikacja mobilna jest łatwiejszą i...